Maryniak Joanna

Szczegóły

Witam serdecznie wszystkich moich uczniów :-)

Wszystkie materiały do pracy dla was są regularnie wysyłane przez Messenger (każda klasa ma swoją grupę z j. niemieckiego). Proszę stosować się do terminów i na bieżąco odsyłać wykonane zadania :-)

Dziękuję i pozdrawiam

Joanna Maryniak

 

Drodzy uczniowie,

dziękuję tym, którzy na bieżąco studiują przesłane materiały i odsyłają w zalecanym terminie wykonane zadania.

Przypominam o zrealizowanym materiale:

1. kl I TI (grI)

Unsere erste gemeinsame Wohnung - Film - opis pomieszczeń pokazanych w filmie Alicji

Ein Tierfreund - Tworzenie zdań

Tagesablauf - opis dnia  - praca pisemna (do 2.kwietnia)

Mein Tag - opis własnego dnia (na podstawie podanych zwrotów)- do 2. kwietnia

2. Kl. I TF/ kl ITK

Ein Tierfreund - Tworzenie zdań

Unsere erste gemeinsame Wohnung - Film - opis pomieszczeń pokazanych w filmie Alicji.

Tagesablauf - opis dnia - film

Mein Alltag - opis mojego dnia - praca pisemna (do 2. kwietnia)

3. Kl. II TF

Mein Tag - Rozmowa -tworzenie dialogu

Tagesablauf von Pascal -Wypełnienie tabelki na podstawie tekstu

Berüchte über deinen Alltag - Tworzenie zdań za pomocą podanego słownictwa

Was macht das Mädchen am Tag? Film. - Po obejrzeniu filmu - opis czynności wykonywanych przez Alicję (do 26.marca)

Czasowniki rozdzielnie złożone - film wyjaśniający zasady tworzenia zdań z czasownikami , po obejrzeniu filmu proszę wykonać ćwiczenia 13,14/15 w ćwiczeniach (do 2. kwietnia)

4. Kl II TOR

Wie sieht mein Allteg aus?- wypełnienie tabelki na podstawie tekstu.

Berüchte über deinen Alltag - tworzenie zdań na podstawie podanego słownictwa.

Was macht das Mädchen am Tag? Film - Opis czynności wykonywanych przez Alicję (do 26.marca)

Mein Alltag - opis własnego dnia na podstawie otrzymanych zwrotów (do 2 kwietnia)

5. Kl. III TŻ

Wie sieht dein Alltag aus? Tabelka na podstawie tekstu

Berüchte über deinen Alltag - Tworzenie zdań

Was macht das Mädchen am Tag? Film - na podstawie filmu opis czynności wykonywanych przez Alicję (do 26 marca)

Odmiana przymiotnika po rodzajniku nieokreślonym -blog o j. niemieckim - film wyjaśniający odmianę

Odmiana przymiotnika - ćwiczenia online

Odmiana przymiotnika po rodzajniku określonym - Szlifuj swój niemiecki - film wyjaśniający

Ćwiczenia online - odmiana przymiotnika (do 1.kwietnia)

6. Kl. III TK

Was macht das Mädchen am Tag? - Film- Na podstawie filmu proszę opisać dzień Alicji. Jakie czynnosci wykonuje - 15 zdań

Czas przeszły Präteritum - Niemiecki twój plus- zasady wyjaśnione w filmiku

Präteritum - cwiczenia online (do 1.kwietnia)

7. Kl. III TA

Was macht das Mädchen am Tag? Film - Na podstawie filmu proszę opisać dzień Alicji - 15 zdań (do 26 marca)

Czas przeszły Präteritum- Zasady tworzenia - film wyjaśniajacy

Czasowniki odmiany regularnej i nieregularnej

Czas Imperfekt - ćwiczenia online (do 1.kwietnia)

8. KL IV TK

Czas Perfekt - powtórzenie, ćwiczenia richtig/falsch

Czas Präteritum- zasady tworzenia

Czasowniki regularne i nieregularne - zasady tworzenia

Ćwiczenia online  (do 1.kwietnia)

9. Kl. IV TA

Vom Hobby zum Beruf -Powtórzenie czasu Perfekt - Imiesłów czasu przeszłego. Zadanie richtig/falsch

Czas przyszły Futur- zasady tworzenia - filmik wyjaśniający. Czasownik "werden"

Film "Umzug, Verlobung und Heirat" Plany dziewczyny. Co planuje dziewczyna? Napisz 10 zdań z czasownikiem posiłkowym "werden" (do 27 marca)

10. Kl IV TOR


Vom Hobby zum Beruf - przypomnienie czasu P. Perfekt \

Imiesłów czasu przeszłego, Ćwiczenie richtig/falsch (do 20. marca)

KL. IV TOT


Przymiotniki - opis osób na podstawie zdjęć i przesłanych zwrotów  (do 24.marca)

Czas przyszły Futur. Czasownik posiłkowy 'werden" Film wyjaśniajacy

Film przedstawiający plany dziewczyny. "Umzug, Arbeit, Verlobung" - Napisz zdania z czasownikiem "werden", opisując co planuje bohaterka filmu (do 27 marca)

Materiały dla maturzystów zdających j. niemiecki :-)

Matura pismna - zasady pisania krótkiej i dłuższej formy użytkowej (wiadomosc,zaproszenie,pocztówka, list prywatny,ogłoszenie)

Matura ustna - zasady, wypowiedz na podstawie materiału stymulującego.

Napisanie dialogu, opisanie ilustracji i odp na pytania (do 17.marca)

Wybór obrazka i uzasadnienie - materiał i wykonanie zadań (do 27 marca)

 

 

 

 

   
© ALLROUNDER