Lis Dorota

Szczegóły

 Dzień dobry,

w odpowiedzi na pytania wielu z Was zapraszam w poniedziałek 1 czerwca na godzinę 12 do szkoły osoby, które nie pracowały zdalnie i nie mają ocen z tego okresu, osoby, które chcą zaliczyć kartkówki pisane przed pandemią lub je poprawić. Mogą też przyjść osoby ,  które chcą ocenę wyższą z chemii aby napisać dodatkowe zadania. Konsultacje będą trwały od 12 do 14.

Pozdrawiam Was serdecznie

 

Dzień dobry,

Klasy I po podstawówce proszę o zrobienie zadań 1 i 2 z podręcznika ze strony 78.

Klasy I po gimnazjum proszę o napisanie notatki dotyczącej sposobu konserwacji żywności, co to są dodatki do żywności oraz jaka jest ich rola.

Klasy II TA II TŻ - proszę o wykonanie notatki dotyczącej rodzaju roztworów.

Klasa III TAK - proszę o wykonanie np. prezentacji dotyczącej ogniw galwanicznych (co to jest SEM, ogniwo Daniella, zapis ogniwa w konwencji sztokholmskiej, katoda, anoda).

Klasa III TŻ  - proszę zrobić notatkę nt. co to jest objętość molowa gazów, oraz wykonać zad z podręcznika ze str. 157 nr 3.

Na wykonanie zadań macie tydzień czasu. Prace proszę odsyłać na moją pocztę.

Serdecznie Was pozdrawiam, życzę dużo optymizmu, zdrowia.

D. L.

#zostańciewdomu 

 

 

 

 

 

 

 

Dzień dobry,

Kończę sprawdzać zad w klasach I po podstawówce, niebawem na grupie wyślę zdjęcia z ocenami. Proszę zapoznać się z tematem lekcji w podręczniku na stronie od 66 do 68. Tylko Was obowiązuje zapoznanie się z tworzeniem wzorów tlenków, nazewnictwo tlenków.

Klasy I po gimnazjum proszę o przeczytanie i zapoznanie się z tematem ze str. 109 w podręczniku do 118.

Klasę II TA i II TŻ proszę o  napisanie  referatu nt. oddziaływań wodorowych, dipol - dipol, wiązań metalicznych. Prace proszę wysyłać na moją skrzynkę, może to tez być prezentacja.

Klasa III TŻ ma za zadanie zapoznanie się z tematem na stronie 153 w podręczniku (objętość molowa gazów).

Wszystkim uczniom, którzy skończyli dzisiaj naszą szkołę życzę powodzenia, odpowiedzialnych wyborów. Za maturzystów trzymam mocno kciuki. Mam nadzieję, że nie straciliście wiary w to, że będzie dobrze.

Serdecznie Was pozdrawiam

#zostańciewdomu

D. L.

 

 

 

Dzień dobry

Proszę, aby klasy pierwsze po podstawówce zrobiły zadania z podręcznika ze str. 64 o numerze: 1,2,3, 4,5,6, 7,8,13. Dla chętnych:10,12

Klasy pierwsze po gimnazjum zrobiły zadania ze zbioru zadań, który znajduje się na końcu podręcznika, dział 3, środki czystości i kosmetyki. Zadanie numer: 1,2,3,6,8,12. Dla chętnych zadania numer: 13,19.

Klasa III TŻ , proszę o zrobienie zadań z podręcznika ze str. 152 (mol i masa molowa): 1, 2, 4. Dla chętnych zad. nr: 6

KLASA II TŻ IITA proszę zrobić zadania z podręcznika ze str. 78 o numerze: 4,5. Dla chętnych zad:1,2,3.

Pozostałe klasy są aktywne ze mną w utworzonych grupach. 

Na zadania od Was czekam przez tydzień. Proszę aby przewodniczący klas utworzyli grupy i będziemy się kontaktować w taki sposób.

Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia.

#zostańcie w domu

DL

cdn.Witam Was serdecznie.

Mam nadzieję, że zdrowie Wam jak i Waszym bliskim dopisuje i jedynym problemem jest przebywanie w domu. Przesyłam informacje dotyczące powtarzania przerobionego materiału.

III TŻ

Powtarzajcie proszę reakcje tworzenia związków nieorganicznych, wzory kwasów. Odróbcie zad dotyczące mola, masy molowej.

KLASY PIERWSZE PO GIMNAZJUM

Powtarzajcie wzory kwasów tłuszczowych, tłuszczy, mydeł oraz reakcje otrzymywania, Przyda się wiedza do następnego działu.

KLASY PIERWSZE PO SZKOLE PODSTAWOWEJ

Powtarzajcie wiązania chemiczne:cechy charakterystyczne, sposoby tworzenia.

IV TA i TŻ

Chciałabym aby stworzono grupy dla całych klas. Poproszę o to W.Rudzką i K.Biniosek. Proszę4 mnie do niej zaprosić i będziemy na bieżąco współpracować co do tematyki zajęć.

II TŻ i TA

Proszę powtarzać zrealizowany materiał z zaczętych działów.

III TAK

Proszę analizować zad z listy dotyczące reakcji redoks, Mamy stworzoną grupę więc można przesyłać zapytania lub zrobione przykłady.

Proszę też moją grupę maturalną o robienie działów, które macie u siebie. Wysyłajcie na naszą grupę rozwiązania, pytania co do nich. Walczcie.

Serdecznie Was wszystkich  pozdrawiam.Mam nadzieję. że spotkamy się szybciej niż myślimy, zdrowi i z nowymi doświadczeniami życiowymi. Trudny czas przed nami wszystkimi. Pamiętajcie "Co nas nie zabije to nas wzmocni".

Jeszcze słowo do moich wychowanków. Mam nadzieję, że dajecie radę, wspieracie się z Waszymi rodzinami. Proszę, aby wysłać mi zaproszenie na grupę klasową (Kacper, Miłosz lub Patryk). Będziemy mieli bezpośredni kontakt ze sobą.

#zostańciewdomu

DL

Dzień dobry

Chcę poinformować, że klasy IV TAK i IV TŻ będą ze mną kontynuowały naukę przez MESSENGERA oraz klasa III TAK, bo mamy już założoną grupę. Pozostałym klasom będę przesyłała zakres materiału z podręcznika, z którym będą musieli się zapoznać a następnie będziemy go utrwalać poprzez zadania.

TIa ma założoną grupę (Messenger), na której będziemy kontaktować się w sprawach wychowawczych.

Dzisiejszy zakres materiału:

III TŻ

Podręcznik, str. 146-152, temat: mol i masa molowa

KLASY PIERWSZE PO PODSTAWÓWCE

Podręcznik, str. 66-68, temat: Tlenki - budowa, nazewnictwo.

KLASY PIERWSZE PO GIMNAZJUM

Podręcznik str.109-118, temat: Wpływ składników żywności na organizm.

III TAK

Każdy z uczniów prześle mi 2 przykłady (forma cząsteczkowa i jonowa) przeanalizowanych reakcji redoks a kart pracy zad. 10.29, 10.30, 10,31, 10.32, 10.26, 10.27. 10.24, proszę aby przykłady nie powtarzały się. Macie tydzień czasu maksymalnie.

II TŻ, II TA

Podręcznik str. 69-76 temat: wiązanie kowalencyjne i8 kowalencyjne spolaryzowane.

Dla IV klas temat: związki wielofunkcyjne - hydroksokwasy, budowa, właściwości fizyczne i chemiczne.

Jutro będą zadane prace - referaty dla Was.

Serdecznie Was pozdrawiam. Życzę zdrówka i wytrwałości.

D. L.

#ZOSTAŃCIEWDOMU Uśmiech

 

   
© ALLROUNDER