Sobaszek Andrzej

Szczegóły

1.04.2020. Dla uczniów z ITA-5-podstawy rolnictwa

Proszę zapoznać sie z tematami (na podstawie podręcznika) i zrobić notatkę:

1.Podstawowe pojęcia dotyczące zmianowania i płodozmianu

2..Przyrodnicze podstawy zmianowania

3.Kompleksowa ocena czynników zmianowania

 

 

31.03.2020.  Dla  uczniów z  IV TI -prowadzenie działalności

Proszę samodzielnie opracować tematy:

1.Marketing mix.Rodzje promocji i reklamy

2.Zasady polityki ochrony danych

3.Umowa o pracę-rodzaje,forma umowy

4.Umowa zlecenie i umowa o dzieło

5.Próg rentowności

 

Proszę na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. wysłać zadanie-zalety i wady umowy o pracę oraz

zalety i wady umowy zlecenie.-  do 8 kwietnia

 

 

 

30.03.2020  Dla uczniów 2TA i 3ta

 

 Został przygotowany cykl zdalnych zajęć praktycznych dla uczniów z zakresu rolnictwa precyzyjnego, opierając się na platformie 365FarmNet. Prowadzenie zajęć jest na żywo (online), jak i ewentualnych retransmisji (offline). Uczniowie/studenci/słuchacze będą mogli w nich aktywnie uczestniczyć, dzięki przygotowanym w tym celu narzędziom bezpośredniej komunikacji oraz ćwiczeniom praktycznym na platformie 365FarmNet. Oprócz różnorodnych materiałów w formie prezentacji, opisów, instrukcji, filmów czy animacji, uruchomimy również webinaria online, w trakcie których uczniowie będą mieli możliwość aktywnego, bezpośredniego uczestnictwa w przekazywanej lekcji, rozmowy z ekspertem, na bieżąco uzyskania odpowiedzi na zadawane pytania. A wszystko to w atrakcyjnej dla młodzieży, interaktywnej formie. Pod poniższymi linkami jest także możliwość bezpośredniej rejestracji do naszych planowanych webinariów:

 

 

 

- Lekcja 1, która odbędzie się dzisiaj (30.03.2020) o godzinie 10.00 oraz jutro (31.03.2020) o godzinie 11.00.

 

Link: https://event.webinarjam.com/register/1/4v083ix

 

- Lekcja 2, która odbędzie się w środaę (01.04.2020) o godzinie 9.00 oraz w czwartek (02.04.2020) o godzinie 9.00.

 

Link: https://event.webinarjam.com/register/7/yyvzosv

 

 Kolejne terminy będziemy podawać podczas webinariów

 

 

 

 

 

30.03.2020 Dla ITa-4 i ITA-5

Proszę zapoznać się z tematem:

Maszyny do zbioru

traw,zielonek(kosiarki,sieczkarnie,zgrabiarki,przyczepy

zbierające)-budowa,działanie ,regulacje

 

Dla uczniów z I TAŻ 

 

proszę wysłać na meila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

list motywacyjny i C.V. na podstawie prawdziwych danych,  własnych cech,umiejętności itp.

 

 

 

 

 

Dla uczniów z 3TA-proszę przesłać na meila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. do 5 kwietnia zadanie:

Zaplanuj i scharakteryzuj zabiegi pielęgnacyjne na

pastwisku. Opis powinien uwzględniać wygląd pastwiska, warunki siedliskowe, rodzaj roślinności, intensywność użytkowania, dawki nawozów i terminy.

 

Dla uczniów z I TI oraz I TH

prosze wysłać na meila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

list motywacyjny i C.V. na podstawie własnych danych,

cech,umiejętności itp.

 

Dla uczniów z ITA-podstawy rolnictwa

1.Proszę zrobić zadanie

Oblicz zapotrzebowanie dla  wybranej rośliny na składniki pokarmowe, dobierz rodzaje nawozów i przelicz zawartość czystego składnika na masę nawozów

 

2.Proszę wysłać na meila  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.     Z zadania bedzie ocena

 

Dla uczniów ze wszystkich klas agrobiznesu proszę wykonać zadanie.

Jakie czynności należy kolejno wykonać, przygotowując opryskiwacz do pracy?

2.wysłac na meila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. do oceny

 

Dla klasy IIITA

proszę ze strony www.kno.ore.edu.pl zapoznać się z kursem

Uprawa roślin

 Moduł I – Trwałe użytki zielone

 

 

 

 

 

 

Dla uczniów z  ITA i  II TA i  III TA-  technika w rolnictwie

 

Proszę wejść na stronę:

1.https://kno.ore.edu.pl

Oraz postępować według punktów:

2. Repozytorium kursów on-line

3. wybrać - Grupa zawodów Uprawy roślin, chowu i hodowli zwierząt

4.  wybrać-TECHNIKA W ROLNICTWIE

5. po wejściu na platformę zalogować się jako gość

6   zapoznać się i rozwiązać Moduł IV – Maszyny i narzędzia do uprawy i pielęgnacji roślin

7zapoznać się i rozwiązać Moduł V – Maszyny do zbioru i pozbiorowej obróbki płodów rolnych

8. zapoznać się i rozwiązać - Moduł VI – Maszyny i urządzenia stosowane w mechanizacji produkcji zwierzęcej

9. zapoznać się i rozwiązać-Moduł VII – Transport w gospodarstwie rolnym

10. zapoznać się i rozwiązać-Moduł VIII – Energetyka odnawialna, urządzenia wodociągowe i wodno-melioracyjne

 

 

 

Dla kasy ITA -postawy rolnictwa

Proszę  wejść  na stronę:

 

1.https://kno.ore.edu.pl

2. Repozytorium kursów on-line

3. wybrać - Grupa zawodów Uprawy roślin, chowu i hodowli zwierząt

4.wybrać-  PODSTAWY PRODUKCJI ROŚLINNEJ

5. po wejściu na platformę zalogować się jako gość

6 zapoznać się i rozwiązać Moduł IV – Nawożenie

7. zapoznać się i rozwiązać Moduł V – Zabiegi agrotechniczne

8. zapoznać się i rozwiązać Moduł VI – Zmianowanie i płodozmian

 

 

Dla klasy I TI oraz I TH-  podstawy przedsiębiorczości

 

Samodzielnie opracować tematy, zrobić notatkę w zeszycie uczniowskim  na podstawie podręcznika „Krok w przedsiębiorczość”lub innych źródeł.

1.RYNEK PRACY

-bodźce skłaniające człowieka do pracy

-podmioty na rynku pracy

-popyt i podaż na rynku pracy,czynniki wpływające na popyt i podaż

-podstawowe mierniki i wskaźniki berobocia

-nierównowaga na rynku pracy

-aktywne i pasywne sposoby walki z bezrobociem

-stopa bezrobocia w Polsce od 1990 r do 2020r(wykres)

 

2.Poszukiwanie pracy

-aktywne poszukiwanie pracy(sposoby)

-kompetencje miękkie i twarde

-źródła informacji o lokalnym, regionalnym, krajowym i europejskim rynku pracy

-ocena własnych kompetencji i możliwości zdobycia  doświadczenia zawodowego(wolontariat,praktyki,staże,praca

tymczasowa)

 

3.Lokalny rynek pracy

-dokonaj analizy ofert pracy na stronie Powiatowego Urzędu Pracy

 

 

 

 

 

 

 

 

   
© ALLROUNDER