Adamczyk Alicja

Szczegóły

Drodzy uczniowie.

Proszę o wykonanie następujących zadań w swoich zeszytach przedmiotowych. Prace domowe, które mogą być zadane, np.wypracowania proszę przesyłać mailowo w wordzie na następujący adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. . Dla każdej klasy przesłyłam materiał do wykonania. Życzę owocnej pracy.

Link do pobrania dla klasy I TI I TK ink do pobrania dla klasy I TRL

Link do pobrania dla kllasy II TAH 

Link do pobrania dla kllasy III TIa

klasa IV TOT i IV T- przesyłam Wam linki z zadaniami i opracowaniem do lektury Mrożka. Proszę wykonać zadania, prośba do IV TZ o założenie grupy, np maatura polski na mesanger, bo łatwiej mogę się z Wami kontaktować. Zrobi to ktoś?

link do pobrania dla klas IV

link do pobrania dla klasIV

Witam wszystkich uczniów w dniu. 20.03.2020 

Do momentu powrotu do szkoły będę zamieszczała linki dla poszczególnych klas z lekcjami. by nie zrobił się bałagan będą pojawiały się lekcje według planu w poszczególne dni. Każdy z WAS wie kiedy ma polski, więc kontrolujcie daty. Klasy pierwsze dla Was będzie jeden wspólny link. Pozdrawiam:). Dla klas maturalnych również jeden.

 

 Link dla 3TIA 

 Link dla IV TOT I TZ---proszę przeczyć i wykonać zadania na podstawie fragmentu:)

Poniedziałek 23.03.2020

Dzień Dobry wszystkim!!!!!

Kochani , rozpoczyna się kolejny tydzień kwarantanny, więc apeluję do każdego z Was- PROSZĘ ZOSTAŃCIE W DOMACH I OGRANICZAJCIE SPOTKANIA. Wiem, jakie to jest trudne zadanie ( siedzenie w domu), ale sytuacja tego od nas wymaga, postawy dojrzałości i ogromnego zdyscyplinowania, bo tylko w ten sposób hamujemy przenoszenie się wirusa. Bądźcie Kochani Uczniowie Odpowiedzialni. Możemy dostrzec tez pozytywy, wynikające z tej trudnej sytuacji, np.rozwijanie Waszej kreatywności, zainteresowań czytelniczych , bo jest czas na czytanie książek(w tym lektur szkolnych), no i odrabianie zadań z polskiego :)ŚmiechPokazuję językPłacz Zachęcam Was do czytania, przy lekturze szybko upływa czas. Przechodzimy teraz do lekcji.

 kl. I TK i I TI- rozpoczynamy temat związany ze wzorcami osobowymi średniowiecza, zaczynamy od przykładu Aleksego, proszę uważne przeczytać tekst w podręczniku i wykonać następujące zadania, z poniższego linku:

link dla klasy I TK I TI-

klaso II TAH - czeka WAS powtórzenie romantyzmu.Wstyd

lik dla klasy II TAH -

lik dla klasy II TAH prezentacja

Klasa IV TŻ - zadania maturalne prześlę na złożoną grupę. Ciąg dalszy lektury Mrożka. Proszę wykonać zadania.

TEMAT: TANGO jako parabola polityczna.

link IV TZ-

Wtorek 24.05.2020

Witam klasy pierwsze i drugą. Dzisiaj tylko przypomnienie,że należy wykonać zadania z dni poprzednich, tj. powtórzyć temat o średniowiecznym wzorcu ascety i wykonać zadania. 

Klasa II TAH - powtórzyć epokę romantyzmu według pytań kończących rozdziała w książce. Przypominam o czytaniu " Lalki " B.Prusa, o tym wiedzieliście przed kwarantanną. Szukać e-book'a.

Zabawa dla wszystkich uczniów- ZACHĘCAM do udziału :) kliknij tutaj

Środa 25.03.2020

Klasa I TK, I TR, I Ti-pamiętacie, że umówieni byliśmy na kartkówkę z funkcji tekstów językowych. Podaję Wam link z zadaniem, które zrobić w ramach powtórki. Zadanie obowiązkowe dla wszystkich. Powtórzenie do kartkówki!

link do zadania klasy I-

link z zadaniami klasy I-

CZWARTEK 26.03.2020 r.

Dzień Dobry.

Klasa IV TOT- Proszę o zapoznanie się z materiałami wcześniejszymi dot. lektury Mrożka ( link Kl. IVTZ).

Dzisiaj zamkniemy już Tango .Przypominam, że nie wszyscy dosłali mi prace , a termin już minął. Mobilizujcie się proszę! Ostatni link to RCT- zadanie maturalne, zrobić w zeszytach przedmiotowych. Jeszcze jedno w przyszłym tygodniu zaczynamy" Dżumę"-lekturę, którą należy znać, bo oddaje współczesną rzeczywistość. Do lektury ! Będą wspólne linki z klasą IV TZ

Link IV TOT I TZ

Link IV TOT i TZ

Link IV TOT i TZ

Klasa III TIa - kontynuujemy lekturę Reymonta -" Chłopi" . Zadanie domowe: Przeczytać wykład umieszczony w linku i odpowiedzieć na pytanie zawarte w temacie lekcji oraz zrobić charakterystykę porównawczą Jagny i Hanki . Robimy w zeszytach przedmiotowych. Jutro zadanie na ostatnie tematy z lektury.

link III Tia-

Link III tia-

PIĄTEK 27.03. 2020 

Dzień Dobry.

Witam IV TOT i III TIa w piąteczek. 

KL.III TIa- zamykamy dzisiaj lekturę pt. "Chłopi". Proszę przeczytać pierwszy link bardzo dokładnie, ponieważ znajdują się zagadnienia co trzeba się nauczyć na sprawdzian. Zadanie drugie na ocenę! W drugim linku jest materiał dot. wypowiedzi ustnej czyli zadania maturalnego. Proszę zrobić konspekt wypowiedzi  na podstawie zadania z podręcznika (sprawdźcie sami ,na której stronie znajduje się zadanie dot ustnej matury na podst. Chłopów)i przesłać mi na maila, tzn. tak jak mielibyście wygłosić to na lekcji czyli wstęp, teza,argumenty,podsumowanie. Zresztą otrzymujecie gotowy materiał, należy go jednak " ubrać" w samodzielną wypowiedź. Termin 02.04.2020.

LInk III tia-

LInk III TIa

KLASY IV- Z podręcznika czytacie wiersz pt." Przesłanie Pana Cogito" Z. Herberta wraz z opracowaniem dotyczącym poezji Herberta. Śledzicie zadania, ułatwiam Wam pracę, ponieważ daję gotowe odpowiedzi. Wasze zadanie zrobić notatkę i sformułować dekalog Pana Cogito. Pozdrawiam! notatki nie przysyłajcie mi na maila.

Link kl IV-

Wtorek 31.03.2020

Dzień dobry.

Mała zmiana planu. Zagadnienia wraz z tematami lekcyjnymi oraz zadaniami domowymi będę zamieszczać dla klas pierwszych i drugich we wtorki, a dla trzecich i czwartych w środy. 

Klasy I TR I TK I TI - zapoznać się z tekstem z podręcznika 

LINK

 Proszę zapoznać się z tym wykładem i przed zrobieniem zadań z powyższego linka.ZAGLĄDNIJ WPIERW TUTAJ

LINK

LINK II 

KLASA II TAH

Zaczynamy nową epokę literacką- pozytywizm. Wasze zadanie zapoznać się ze wstępem do pozytywizmy z podręcznika, szczególnie pozytywizm zachodnioeuropejski ( najważniejsze zagadnienia) oraz pozytywizm w Polsce szczególnie hasła: PRACA ORGANICZNA i PRACA U PODSTAW. Zrobić notatkę w zeszycie. Zapoznać się z poniższym linkiem.

LINK

II TAH-w poniższym linku znajduje się temat rozprawki NA OCENĘ! Proszę napisać w programie WORD i przesłać mi na maila. Termin 6.04.2020

LINKl

 Środa 01.04. 2020r 

Klasa III TIA-Nie otrzymałam od Was zadania na ocenę, termin minął. Lekturą " Chłopi"zamknęliśmy dział pt. Młoda Polska". Proszę o powtórzenie wiadomości • podręcznik do języka polskiego Ponad słowami, dział „Młoda Polska”, s. 64–65 • mapa myśli • tło historyczne epoki

• nauka i oświata
• filozofia
• sztuka
• literatura: młodopolskie gatunki literackie, motywy
• wzorce osobowe

PRZECZYTAĆ  MŁODA POLSKA – NAWIĄZANIA

 Ziemia obiecana • podręcznik do języka polskiego Ponad słowami, dział „Młoda Polska”, s. 74 • Ziemia obiecana, reż. Andrzej Wajda • pojęcia i terminy: wczesny kapitalizm, fabryka, montaż, scenografia, kreacja aktorska, muzyka filmowa
• postać:
Andrzej Wajda

LINK- 

Klasy IV TOT i Tż

Ciąg dalszy poezji Herberta.

• podręcznik do języka polskiego Ponad słowami, dział „Współczesność”, s. 87–89 • Zbigniew Herbert, Apollo i Marsjasz, Przesłanie Pana Cogito
• Alberto Giacometti, Idący człowiek • pojęcia i terminy: klasycyzm, alter ego, cogito, cnota
• postać: Zbigniew Herbert • przywołuje mit, do którego Herbert nawiązuje w wierszu Apollo i Marsjasz. Zwrócić uwagę na następujące elementy wiersza:

 bohaterów wiersza i  sytuację liryczną
• interpretujesz początek utworu
• wyjaśniasz symbolikę postaci Apolla i Marsjasza
• analizujesz język wiersza z uwagi na przynależność do liryki
• przedstawiasz wymowę tekstu Apollo i Marsjasz
LINK

Obowiązkowo proszę przeglądnąć poniższy link

LINK

 

 

 

 

 

 ink 

  W razie pytań proszę napisać maila na podany wyżej adres.

   
© ALLROUNDER